Service.

We borgen continuïteit.

Centraal in onze service staat de IT servicedesk. Heb je vragen of loop je tegen problemen aan, onze experts zorgen ervoor dat je organisatie maximaal productief blijft.

Hoe we samenwerken

Bij de servicedesk worden problemen en werkzaamheden aangemeld. De helpdesk is goed bereikbaar. Online, via support@joheco.nl, per telefoon via 0900-BELJOHECO. Je kunt ook je persoonlijke helpdesk nummer bellen, indien deze is toegewezen.

Afhankelijk van de afgesproken Service Level Agreement wordt je melding direct of uiterlijk binnen vier uur in behandeling genomen. De urgentie en complexiteit bepaalt of de benodigde service op afstand of op locatie wordt verleend.

Kosten

Financieel kun je op drie manieren met Joheco samenwerken, of een combinatie daarvan.

Prepaid

Vooraf neem je aan x-aantal uren af. Hoe hoger het aantal, hoe scherper het tarief.

Nacalculatie

We doen wat nodig is en achteraf worden de gemaakte kosten in rekening gebracht.

Fixed price

We kunnen inschatten hoeveel service maandelijks nodig is en spreken een vaste prijs af.

Welke manier van samenwerken je ook kiest, onze service blijft áltijd toegankelijk.

Het zijn nuchtere jongens die hun vak heel goed verstaan.

Stadspodia Leiden

Experts

Met Joheco haal je kennis en effectiviteit in huis. Onze service desk is bemand door gecertificeerde systeembeheerders en netwerkbeheerders. Ze zijn gepokt, gemazeld en maken gebruik van state of the art tooling. Daardoor helpen of coachen ze vaak op afstand en heb je goed inzicht in de voortgang. Ze kennen je organisatie en zijn met recht experts in jouw IT-omgeving. Enerzijds omdat we graag een vast team aan een klant verbinden, anderzijds omdat ons documentatiesysteem altijd in de juiste en actuele informatie voorziet.

Co-Managed Service Desk

Heb je een eigen in house expert, hou er rekening mee dat hij onmogelijk overal verstand van kan hebben, dat hij met vakantie gaat en ziek kan worden. Maak dan gebruik van de Co-Managed Service Desk tooling. Daarmee kan je support issues eenvoudig inregelen. Je bepaalt of tickets zelf worden opgepakt of worden doorgezet naar de Joheco service desk. De Co-Managed Service Desk dient twee doelen: Je waarborgt continuïteit én je in house expert ontwikkelt zich door.

Onze cijfers voor 2017

Joheco is ambitieus. Daarom zoeken we altijd ruimte om te verbeteren. Dat begint met het doorlopend monitoren van je eigen service.

Monitoring

101026 objecten

Average ticket resolve time

< 7 uur

Average Response Time

< 37 minuten

Issues remotely solved

88%

Average Netwerk Downtime

< 1%

Average Waiting Time Phone

4 seconden

Kunnen we je helpen?

Hoe goed je ICT ook is ingericht, problemen zijn niet uit te sluiten. Wel kan je problemen snel oplossen en zelfs voorkomen. Daar is geen rocket science voor nodig. Aan een goed georganiseerde ICT-specialist heb je voldoende. Als je er één zoekt, we houden ons aanbevolen.

Stap over in een paar stappen

ICT-scan

We brengen de huidige automatisering en eerste wensen in kaart.

Toekomstfoto

Samen vertalen we verbeterkansen naar een wendbare toekomstvisie. optioneel

Roadmap

Ontwikkeling poster die uiteenzet hoe ambities worden gerealiseerd.

Optimalisatie

Uitvoering, evaluatie en doorontwikkeling van vastgestelde plannen.

Blogs

Over Service