KPN één

Alles in één pakket

KPN één

Het aantal communicatiemogelijkheden en -toepassingen nemen toe. Het delen van informatie wordt steeds gemakkelijker. Maar ook onoverzichtelijker. KPN heeft voor het midden- en kleinbedrijf een geïntegreerde oplossing die alle communicatiestromen onderbrengt in één dienst: KPN één. Joheco Automatisering kan deze dienst voor uw organisatie implementeren en beheren.

Één pakket

Met KPN één heeft uw organisatie internet, mobiel en vast bellen in één pakket. Dat betekent: u sluit één contract en ontvangt één factuur voor uw gehele organisatie. Ook beschikt u over één helpdesk. Dit maakt het communicatieverkeer binnen uw bedrijf wel zo overzichtelijk.

Gebruikersprofielen

Met KPN één is het mogelijk om per medewerker een gebruikersprofiel samen te stellen. De ene medewerker is nu eenmaal veel op pad en maakt gebruik van het mobiele netwerk. De andere belt weer vaker met de vaste telefoon. En voor een volgende is een permanente internetverbinding noodzakelijk. Er zijn vier verschillende gebruikersprofielen mogelijk: Vergaderzaal, Kantoor, Onderweg en Overal. Op de factuur krijgt u per medewerker een overzicht van de kosten. Uiteraard is het mogelijk gebruikersprofielen toe te voegen, te verwijderen of aan te passen.

Eenvoudig te beheren

Met de Zapper app installeert u de telefooncentralefuncties op smartphone of tablet. Voor de receptioniste wordt het op die manier heel eenvoudig de centrale te beheren, zelfs op afstand. Wijzigingen, bijvoorbeeld bereikbaarheidsinstellingen, kunnen direct worden doorgevoerd.

Altijd bereikbaar

Het is met KPN één ook mogelijk vaste zakelijke telefoonnummers overal uit te laten komen. Zelfs thuis. Zo zijn uw collega’s altijd en overal bereikbaar.

Mobiel internet

Als een gebruiker vaak onderweg is, dan is mobiel internet wel zo handig. De gebruikersprofielen Onderweg en Overal hebben een databundel. En ook mooi: de MB’s kunnen worden gedeeld met collega’s. Soms maakt de ene collega namelijk meer gebruik van mobiel internet dan de andere.