Het klantportaal, deel 1 : Roadmap

We willen het jou als IT-verantwoordelijke makkelijker maken. Daarom verzamelen we alle belangrijke inzichten op één plek, namelijk in 'het klantportaal'. Dat is niet alleen prettig, maar ook slim. Hoe efficiënter we samenwerken, hoe meer we bereiken. In de komende blogs gaan we dieper in op de functionaliteiten die 'het klantportaal' aanbiedt. 

We beginnen deze serie met 'de Roadmap' en stellen hierbij de vraag: Waarom is het belangrijk om een roadmap te hebben?

Waar sta ik en waar wil ik naartoe?

ICT is onderhevig aan continue innovatie. Overal ter wereld wordt aan nieuwe - en vaak - disruptieve technologie gewerkt. Jouw ICT moet rekening houden met aanstormende veranderingen, ook al weet je niet uit welke hoek de wind straks waait.

Samen met Joheco maak je een roadmap. We weten waar we heen willen, maar tijd en plaats bepalen welke inspanningen mogelijk en opportuun zijn. De contouren van ambities en acties vertalen we naar een roadmap; een levend stappenplan dat we samen blijven onderhouden. 

Waarom kies ik voor de roadmap?

Een roadmap geeft je het inzicht en de kennis die je als organisatie wil hebben. Hierdoor weet jij direct waar je op dit moment staat, waar je naartoe wil en hoe je daar uiteindelijk komt. Dit geeft je als organisatie structuur, rust en een doel.

Roadmap geeft je het inzicht in je voorstellen en projecten voor de komende zes maanden. Hierbij geeft het je meer informatie over de beschrijving van het project, hoeveel procent van je taken voltooid zijn en wie de project lead heeft. Ook kan je hier overzichtelijk zien hoeveel uren er geschat, gemaakt en resteren. 

De roadmap geeft je daarnaast de mogelijkheid om stakeholders binnen je organsatie te informeren over je lopende projecten en over de status van je IT-omgeving. Veel klanten hebben het al ontdekt en zijn enthousiast. Nieuwsgierig wat er op de roadmap voor jouw bedrijf staat? Log dan nu in op het klantportaal om het resultaat te zien. Vragen? Vul het formulier in en we helpen graag verder. 

2019-06-07 14_35_48-Portal

Waar vind ik meer informatie?

Om je van dienst te zijn, hebben we een handleiding samengesteld. Deze handleiding geeft je de handvaten die (wellicht) nodig zijn om de weg te vinden binnen het klantportaal. In deze handleiding worden zaken beschreven als ‘aanmelden, rapportage, roadmap, services, uitloggen en gebruiker verwijderen’.

Deze handleiding is te vinden in het klantportaal, helppagina. Om de handleiding te lezen, is het noodzakelijk eerst in te loggen in het klantportaal. Dit kan met je Microsoft- en LinkedInaccount. Nadat je bent ingelogd zie je in het menu het kopje 'help' staan. Hier kan je de handleiding en ook verschillende tutorials vinden waarin het klantportaal verder wordt toegelicht. 

Heb je na het lezen van deze handleiding nog vragen over 'de Roadmap', stuur dan een mail naar marketing@joheco.nl. Wil je de handleiding als PDF ontvangen, vul dan hieronder jouw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

In deel 2 gaan we het hebben over 'de rapportage'.

Vul hieronder je e-mailadres in en ontvang de handleiding

arrow_back Terug naar overzicht