We begonnen deze serie met 'de Roadmap' en stelden hierbij de vraag: 'Waarom is het belangrijk om een roadmap te hebben?' In deze blog gaan we in op het onderdeel 'Contracten'. Joheco heeft een verwerkersovereenkomst samengesteld die je bij goedkeuring van het contract ondertekent.
Mijn contracten
Een samenwerking met Joheco is gebaseerd op afspraken die we samen maken over de uitvoering van onze dienstverlening. Binnen het klantportaal van Joheco geven we je de mogelijkheid om contracten en overeenkomsten in te zien en te accepteren. Heb je een overeenkomst geaccepteerd? Dan kun je hier ook een exemplaar downloaden als PDF. Let op: per onderneming staat er een contract klaar. Heb je dus meerdere bedrijven, dan vragen we je om een overeenkomst per onderneming te ondertekenen.
Verwerkersovereenkomst
Joheco heeft een verwerkersovereenkomst samengesteld die je bij goedkeuring van het contract ondertekent. Daarna zal dit contract worden verwerkt in het klantportaal. In de verwerkersovereenkomst zie je welke partijen gebonden zijn aan dit contract, welke versie van het contract het is, wanneer het is aangemaakt, of het is ondertekend en door wie, en wat de status is.
Als je op de verwerkersovereenkomst klikt, dan krijg je meer informatie te zien. Als je omlaag scrolt, dan kan je het contract lezen en accepteren. Heb je vragen of opmerkingen over dit contract, neem dan contact op met je technisch adviseur.

Waar vind ik meer informatie?
Om je van dienst te zijn, hebben we een handleiding samengesteld. Deze handleiding geeft je de handvaten die (wellicht) nodig zijn om de weg te vinden binnen het klantportaal. In deze handleiding worden zaken beschreven als ‘aanmelden, rapportage, contracten, roadmap, services, uitloggen en gebruiker verwijderen’. Deze handleiding is te vinden in het klantportaal, helppagina. Om de handleiding te lezen, is het noodzakelijk eerst in te loggen in het klantportaal. Dit kan met je Microsoft- en LinkedInaccount. Nadat je bent ingelogd zie je in het menu het kopje 'help' staan. Hier kan je de handleiding en ook verschillende tutorials vinden waarin het klantportaal verder wordt toegelicht.
Heb je na het lezen van deze handleiding nog vragen over 'Contracten', stuur dan een mail naar marketing@joheco.nl. Wil je de handleiding als PDF ontvangen, vul dan hieronder jouw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met jou op.
In deel 3 gaan we het hebben over 'Rapportage'. Heb jij ideeën voor een onderwerp die wij uit kunnen lichten, stuur dan een mail naar marketing@joheco.nl. Alvast bedankt.